elin
tonight's music,
torsdag, maj 03, 2012
tåg t/r umeå igår med min mor.
lunch från NK, ampel-shopping och medicin och läkarbesök på NUS.
även fika på ullas kondis på umeå östra, gott !
byte av medicin i slutet av juni, känns bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar