elin
tonight's music,
lördag, maj 05, 2012
nu jävlar har vi rensat gammal skit ur gammgårn, vad bra det känns att det är gjort! mycket kvar men det får vi ta en annan dag,
även ätit tårta och firat mor i efterskott lite.
skönt att lisa är här ihelgen, känns mysigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar