elin
tonight's music,
onsdag, mars 23, 2011
var och simmade igår, och gud så skönt det är efteråt !
så jag ska bestämt gå och simma idag också.
rörde ihop en surdeg igår, så idag ska jag även baka surdegsbröd,
och då får det bli soppa till middag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar