tisdag, mars 22, 2011

två halvdagar extra, 11-15, kanon !
det stormar dock ute, tror jag kommer blåsa iväg om jag går ut.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Jag vill såååå gärna fika när du kommer till storstan i juni. Eller kanske ta en båttur? :)

    Om det är innan midsommar så jobbar jag fortfarande och är definitivt kvar i stan.

    Hoppas du har det bra annars.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. ja, vad roligt ! det ser jag fram emot !

    det blir nog första veckan i juni, kalas !
    puss!

    SvaraRadera