fick mig en överraskning ikväll när jag loggade in på banken för att betala räkningar.
hade fått en present av pappa och mamma, 1000 riksdaler till min resa. <3
varit en överjävlig dag,
beror nog mest på att jag inte vill vara här.
jag saknar nicholas så.
snaaart så =)
SvaraRaderaDu vet vad man brukar säja"den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" men jag förstår att du längtar...kram mami
SvaraRaderaSweet med pjåning :) snart så får du träffa honom!
SvaraRadera