onsdag, januari 27, 2010

fick mig en överraskning ikväll när jag loggade in på banken för att betala räkningar.
hade fått en present av pappa och mamma, 1000 riksdaler till min resa. <3

varit en överjävlig dag,
beror nog mest på att jag inte vill vara här.
jag saknar nicholas så.

3 kommentarer:

  1. Anonym07:43

    Du vet vad man brukar säja"den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" men jag förstår att du längtar...kram mami

    SvaraRadera
  2. Rebecka11:11

    Sweet med pjåning :) snart så får du träffa honom!

    SvaraRadera