elin
tonight's music,
torsdag, januari 28, 2010
en dag kvar på jobbet,
sen måste jag tvätta, städa och diska.
det är skönt att komma hem till en fin nystädad lägenhet,
kollat med försäkringsbolaget idag,
ringt sjukhuset,
detta kan bli bra,
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar