ikväll har mamma och pappa varit här, och det var väldigt mysigt.
pappa satte upp en hylla i badrummet, och en hylla ovanför sängen, och en sak för en blomkruka, där hänger min nya hoya så fint. det blev så bra !
börjar dessutom hända grejer, ett brev ramlade ner i postlådan, nyheter, härligt, ett steg närmare ! glädje.
har pms-vecka, mitt humör är inte att leka med, skrämmande.
(du är det bästa jag har. :*)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar