elin
tonight's music,
söndag, november 22, 2009
haft en mysig söndag med mormor, mamma och moster anna,
och hoyor fick jag, av både mor och mormor !
sen har det planerats lite inför julen, bara för att det är så mysigt, druckit glögg och ätit pepparkakor.
1 kommentar:
Anonym
16:30
Ja det var mysig:)))Mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ja det var mysig:)))Mami
SvaraRadera