elin
tonight's music,
fredag, september 18, 2009
längesen det kändes så skönt med helg, eller så glömmer man från gång till gång ?
ikväll bjuder linda landa på middag, ska umgås med familjen, mysigt.
måste även tvätta,
favorit-lenni fyllde år igår,
favorit-fia fyller år idag. :*
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar