elin
tonight's music,
torsdag, september 17, 2009
drömde om marika inatt, och gud vad glad jag blev, jag saknar henne så !
i övrigt sov jag nio timmar, nu väntar jag på att klockan ska bli halv tio så jag kan traska iväg till jobbet, kanske går en stund tidigare och säger hej till mamma.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar