elin
tonight's music,
fredag, november 03, 2006
jag suger.
och blodet sprutade.
damn it, en hel dags lön försvann, och till vilken nytta?
fan också.
och det var ju kalas imorn! nu får jag fyllechauffa. haha. ^^
vågar inte dricka för alvedonen och infektionsrisk och dylikt.
saknar linda, mjeeeeeeeeow.
1 kommentar:
g
15:13
stackarn :(
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
stackarn :(
SvaraRadera