elin
tonight's music,
onsdag, november 15, 2006
idag såg jag för första gången i mitt liv en renrasig raggare med converse, svarta dessutom.
vilken udda syn.
lite för udda,
hjälp.
-
och dessutom, bergochdalbanan rockar ibland. :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar