elin
tonight's music,
onsdag, januari 11, 2006
utvandrarna/invandrarna
jag dör. sååå roligt.
1 kommentar:
linda
18:18
så illa att man kan skratta så mycket åt det.
men..
GO MAMMA!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
så illa att man kan skratta så mycket åt det.
SvaraRaderamen..
GO MAMMA!