tisdag, januari 10, 2006

btw. guss,
är oz en fängelseserie va?
för har hört att den är ruskigt bra.
kanske ska ge det en chans?

4 kommentarer:

  1. japp. sjukt bra grejer, såg hela serien på några veckor för typ 2 år sen. ser den för andra gången just nu :)
    6 säsonger men rätt få avsnitt per säsong.

    jaja, här ser du ju: http://www.imdb.com/title/tt0118421/

    SvaraRadera
  2. :D woho. då måste jag fixa det.
    och efter den 6e så slutar den helt?

    i veckan kommer oc och oth ut :D

    SvaraRadera
  3. jo, slutar helt. men de slutar när de är på topp, så man blir aldrig besviken en enda gång under hela serien :)

    SvaraRadera