elin
tonight's music,
lördag, mars 16, 2013
idag ska jag (lyckos mig) spendera dagen hemma i öre tillsammans med linda, ludwig, mamma, pappa, alfons och birk. årets första grillning, leta gamla saker i gammgårn att sälja (harlequin) och bara mysa i solen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar