det snöar igen! nu har jag skrapat första luckan i bingolottokalendern och väntar på att min man ska vakna,
stannar hemma från planerna som var gjorda för helgen, för mitt eget bästa då nästa vecka är FULLPROPPAD - tyvärr. men familjen får ta hand om 90-årskalaset!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar