måndag, november 12, 2012

kemiplugg & långpromenad med min mor och alfons, så ikväll förtjänar jag fruktsallad med citruskesella!

2 kommentarer:

  1. Anonym20:07

    En mysig prommis i solen,vad tyckte du om kesellan? Kram mami

    SvaraRadera
  2. helt fantastisk!!

    SvaraRadera