söndag, november 11, 2012

Farsdags - och födelsedagsmiddag hemma i öre.


2 kommentarer:

  1. Anonym23:16

    Det var en fantastisk middag och en ännu mera fantastisk tårta som ni bjöd på:)/kram mami

    SvaraRadera