elin
tonight's music,
söndag, oktober 28, 2012
idag hemma hos larsson/lessard har det varit en produktiv dag ! städat balkongen, städat en garderob, slängt massa saker, dailies på wow, och sen sovit en stund. nu har vi handlat - blodbröd, vitsås, stekt fläsk och lingonsylt. fin söndagsmiddag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar