elin
tonight's music,
fredag, oktober 05, 2012
idag beställde jag en jäskorg, och inte vilken som helst, utan en dubbel-jäskorg ! jag måste starta min surdeg igen, för nu har jag tre, och oj vad mysigt det är att baka bröd !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar