torsdag, september 06, 2012

Frukost ute vid poolen. Det är som vardag numera, något jag skulle kunna vänja mig vid ! Känns dock lite löjligt att vi får det framdukat.


1 kommentar:

  1. Anonym09:28

    värsta lyxen men passa på att njuta,vilket jag antar att du gör vännen<3 kram mami

    SvaraRadera