torsdag, augusti 23, 2012

Älgfilé, skysås, potatis grönsaker och stekta champinjoner. Ibland har man tur !


1 kommentar:

  1. Anonym10:50

    Åh jisses vad gott det såg ut:)värsta vardagslyxen! kram mami

    SvaraRadera