måndag, augusti 20, 2012

Åh nej.. nu börjar nysningarna igen. "Once you start, you can't stop" stämmer verkligen in.

4 kommentarer:

  1. Elisabet06:51

    Allergimedicin! =)

    SvaraRadera
  2. tror inte det funkar på mina nysningar. dessutom har jag frågat på sjustugan om jag får göra allergitest, och deras svar är "de där funkar bara till 50/60%. isf skulle ett pricktest vara bättre men de har vi inte här, de finns i umeå". men tro inte att de ska erbjuda att skicka mig dit !?

    SvaraRadera
  3. Elisabet08:25

    Äh, testa, de är ingen större skillnad på de dyra tabletterna och på de billiga. Brukar köpa 28 st för drygt 30:- så ett tio-pacj borde vara ännu billigare. Logiskt va? =) *trött*

    SvaraRadera
  4. hahaha, konstigt! då ska jag gå och inhandla dom idag, värt att kolla iallafall! men de där nysningarna är inte där jämt, kommer i perioder!

    SvaraRadera