onsdag, juni 06, 2012

Bygger pussel som en annan pensionär och väntar på att klockan ska bli nio.

För övrigt har jag haft en underbart mysig dag hemma hos mamma och pappa med birk och alfons.


1 kommentar:

  1. Anonym13:48

    Mysigt att ha dig här vännen<3/kram mami

    SvaraRadera