torsdag, mars 29, 2012

vaknade med feber, på min lediga dag ! så grymt opassande, hade så mycket på min what-to-do-list.
men framförallt - PÅ LÖRDAG ÄR DET IKEARESA. låt mig vara frisk till dess !

1 kommentar:

  1. Anonym19:36

    Så himla trist att du inte kan följa med,det hade du ju sett fram emot/kram mami Krya på dig kramar<3

    SvaraRadera