Jobbade extra idag, fint !
I övrigt går min vardag ut nu på isfolket, sömn och inte så mycket mer. Jag är så trött ikväll ! Legat i sängen sen åtta, läser nikki sixx heroindagbok, brutal, ärlig och naken.
Ska nog försöka hålla mig vaken till nio i alla fall. Löjligt vore det ju annars.
Igår somnade jag 21.15 typ och vaknade 06.45. Pinsamt skönt! Jag vaknade vid ett på natten och trodde det var morgon men upptäckte att Guss inte låg i sängen så då insåg jag att det mest troligt inte var tidig morgon :D
SvaraRaderahaha, man är så förvirrad då man vaknar sådär mitt i natten !
SvaraRadera