söndag, mars 11, 2012

Igår kom min älskade man hem med tulpaner efter han varit och handlat. <3


1 kommentar:

  1. Anonym20:28

    Det var gulligt gjort av honom,sådant värmer ända in i hjärteroten/kram mami

    SvaraRadera