onsdag, mars 07, 2012

Äntligen fått tag på migrationskarln, snart ska vi söka PUT. Tänk att min man snart bott här två år. <3

1 kommentar:

  1. Linda16:07

    Skönt att äntligen få ansöka :D

    SvaraRadera