måndag, januari 09, 2012

jag hatar allt på p3 från klockan 4, pang prego, cirkus kiew, tankesmedjan. så sjukt värdelöst,
och säger man på radio, och här kommer * in och har du pinkat med din snopp ?
värdelösa jävlar. håll käft!

2 kommentarer:

  1. Men ELIN!! Vad är det du säger? Det är ju jätteroligt! I alla fall PangPrego och Tankesmedjan! Kom igen :)

    SvaraRadera
  2. men det är ju det värsta som finns, finns inte ett ord de säger som är roligt !

    SvaraRadera