elin
tonight's music,
fredag, januari 06, 2012
hade inte ens en aning om att det var något VM-spel igång med hockeyn,
sen loggar jag in imorse, fattar ingenting då det senaste folket skrivit är "JAAAA GULD",
vadå guld ? jaha, hockey VM-guld,
ja grattis då, kul för de grabbarna !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar