elin
tonight's music,
lördag, december 31, 2011
nyst som en galning i denna dag,
febrig.
men haft kisse som hjälp idag
- städat toan
- plockat och städat lite
- gjort potatisgratäng med västerbottenost
nu kommer snart kvällens gäster,
guss, landa och ludentå
härligt !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar