elin
tonight's music,
fredag, december 09, 2011
igår träffade jag kristina från min ms-grupp helt randomly på carlings, lycka ! vilken underbar kvinna ! tror det är månadens bästa händelse.
ikväll var det häng med emma och jessica, avslappnat och fint, fina brudar !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar