elin
tonight's music,
onsdag, november 23, 2011
hemma idag också,
nya tag till helgen,
för det vill jag ju inte missa !
ingen trötthet idag,
bara ont.
ätit dinkelplättar till frukost,
håller mig lugn.
det är nog bäst det !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar