elin
tonight's music,
onsdag, november 09, 2011
albin, jessica och jag slängde ihop en fantastisk middag idag, alva satt och spelade sims !
färsk regnbåge, kokt potatis och en vitvinssås. helt underbart, och underbart sällskap och det är kvällar som denna som är värd att minnas, härligt !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar