elin
tonight's music,
lördag, september 24, 2011
satt igår hos hanna med mitt gamla gäng och hängde igår och drack en öl,
men ni kan tro jag är trött idag, scheisse.
nu, på med jackan och skorna, och pallra sig till jobbet för en arbetshelg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar