elin
tonight's music,
måndag, september 26, 2011
över en och en halv timmes promenad med jessica, rebecka och lillskruttan gjorde susen för mitt humör,
men nu är jag mör i benen !
stan och sjukhuset imorn, tänk att imorn är det sjätte månaden jag tar tysabri, galet !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar