elin
tonight's music,
söndag, september 11, 2011
ibland önskar man att man kunde se in i framtiden med drömmar,
för inatt drömde jag att mormors mammas hus på västamarken var till salu, och jag skulle köpa det-
lycka, det huset är fantastiskt !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar