torsdag, september 01, 2011

bjöd in min älskade jessica på middag,
pumpa- och sötpotatisgryta,
gott var det, och fint att umgås med jessica !

2 kommentarer:

  1. Anonym22:52

    Hon har tur hon den jäntan.

    SvaraRadera
  2. JessicaB13:58

    Det var fantastiskt gott! :-*

    SvaraRadera