elin
tonight's music,
torsdag, september 01, 2011
bjöd in min älskade jessica på middag,
pumpa- och sötpotatisgryta,
gott var det, och fint att umgås med jessica !
2 kommentarer:
Anonym
22:52
Hon har tur hon den jäntan.
Svara
Radera
Svar
Svara
JessicaB
13:58
Det var fantastiskt gott! :-*
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Hon har tur hon den jäntan.
SvaraRaderaDet var fantastiskt gott! :-*
SvaraRadera