elin
tonight's music,
tisdag, augusti 30, 2011
Snabbvisit till umeå, medicin, sen stan och sagami ; sushilunch, fantastiskt gott ! Handlade lösviktsmüsli, kollade lite på indiska och nu är jag på tåget hem. Skönt ! Tack linda för sällskapet. <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar