elin
tonight's music,
tisdag, juli 19, 2011
I söndags var vi till åsele vilket resulterade i naturgodis, langos, fudge och lite bilder av resan.
Underbara huset innan åsele
en visit till Buddhatemplet i fredrika
och ett stopp vid tallbergsbroarna i nyåker
1 kommentar:
Anonym
07:31
Jag älskar detta hus/kram mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag älskar detta hus/kram mami
SvaraRadera