Haft en kickass-helg i stockholm med signe och mahmut ! Mycket skratt och många minnen. En helg med promenad på söder, god lunch och öl på uteservering i solen. En sen middag och mojitos i soffan framför 300 och halvnakna män och självklart frasvåfflor med svensk hjortronsylt och vaniljglass till frukost. Tusen tack till signe och hennes hospitality :-*
bra kompisar du här signe och mahmut
SvaraRaderaBästa kompisar !
SvaraRaderaNi var kickass gäster. Det va asmysigt att Ni va här och chillade en hel helg PUSS PUSS ! <3
SvaraRadera