elin
tonight's music,
lördag, juli 09, 2011
Anlände igår, och stockholm har ingen luft ! Herregud så äckligt, oh well. Vi åkte hem till signe och åt tacos. Fint. Så kul att träffa signe, men oj så kul att träffa mahmut !!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar