elin
tonight's music,
tisdag, juni 07, 2011
idag har linda och jag invigt balkongen med middag, quinoasallad med fetaost, fläskytterfilé och kalla såser, fint !
sedan åkte rebecka, linda och jag och hälsade på anne-lii och söthundarna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar