elin
tonight's music,
fredag, juni 10, 2011
30 grader i skuggan, helt ljuvligt ! jag och bäbiskatt har suttit ute på min lunch och ätit.
ska snart cykla tillbaka, och sen ska min raring och jag grilla och ha det fint.
nu: sims 3.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar