elin
tonight's music,
lördag, april 09, 2011
underbart - man kan köpa hoyor på tradera, vad spännande !
jag har världens finaste man, och en älskvärd moster och mormor på andra sidan atlanten måste jag säga. saknar dom så otroligt !
nu en helgs jobb, och man kan cykla, äntligen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar