elin
tonight's music,
söndag, mars 06, 2011
min blommande hoya
mitt surdegsbröd med rågsikt, tre olika sorts frukter och tre olika sorts nötter
1 kommentar:
Anonym
08:22
brödet ser ju härligt ut:) och hoyan är underbart vacker. Kram mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
brödet ser ju härligt ut:) och hoyan är underbart vacker. Kram mami
SvaraRadera