söndag, mars 06, 2011


min blommande hoya


mitt surdegsbröd med rågsikt, tre olika sorts frukter och tre olika sorts nötter


1 kommentar:

  1. Anonym08:22

    brödet ser ju härligt ut:) och hoyan är underbart vacker. Kram mami

    SvaraRadera