elin
tonight's music,
lördag, mars 12, 2011
De har höjt busspriserna mellan nordmaling och umeå med två kronor ! Inte bara en krona som förra höjningen, utan två ! Herregud.
Jag önskar jag hade råd med en bil, det ger en så mycket frihet !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar